UVJETI KORIŠTENJA
1. Opći uvjeti
Informacije o trgovačkom društvu:
DANTKOM j d.o.o. za trgovinu i usluge
Adresa sjedišta: Stjepana Radića 53, 43541 Sirač
Adresa prodajnog mjesta: Josipa Jelačića 59, 43500 Daruvar
MB: 4234561
OIB: 03697953088
IBAN: HR1923400091110664437 (PBZ)
Društvo je upisano u Sudski registar kod Trgovačkog suda u Bjelovaru pod matičnim brojem subjekta: 010091527.
Temeljni kapital društva 10,00 kn, uplaćen u cijelosti.
Osnivač i član uprave: Antonio Demeter
E-mail adresa web trgovine: trgovina@dantkom.hr
Info telefon: 043/433-708 radnim danom od 08:00 do 19:00 sati te subotom od 08:00 do 13:00 sati.
Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji s društvom DANTKOM j.d.o.o., Stjepana Radića 53, 43541 Sirač (dalje u tekstu: Prodavatelj) u svojstvu prodavatelja.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
Na pravne osobe kao kupce ne odnose se odjeljci ovih Uvjeta korištenja o materijalnim nedostatcima Proizvoda, reklamaciji i pravu na jednostrani raskid. U navedenim slučajevima primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini. Prodavatelj može prema svome izboru pravnoj osobi omogućiti u svakom konkretnom slučaju prava koja ima kupac koji je potrošač.
Pojmovi i izrazi korišteni u Uvjetima korištenja:
Prodavatelj – trgovačko društvo DANTKOM j.d.o.o. za trgovinu i usluge
Korisnik – svaka fizička koja pristupa sadržaju web stranica i/ili koristi uslugu Internet trgovine, obuhvaća Posjetitelje i Kupce
Posjetitelj – svaka registrirana ili neregistrirana fizička ili pravna osoba koja pristupa sadržaju web stranica, tj. osoba koja ne koristi usluge kupovine na web stranicama
Kupac – svaka registrirana ili neregistrirana fizička osoba koja odabere najmanje jedan proizvod s web stranica, ubaci ga/ih u košaricu, pošalje narudžbu Prodavatelju i izvrši plaćanje
Web stranica Prodavatelja – Internet stranice www.dantkom.hr
Proizvodi – svi proizvodi koji su istaknuti na „dantkom.hr “, a koje je moguće kupiti putem web stranica
Podaci za prijavu – korisničko ime i lozinka koju korisnik definira prilikom registracije na web stranicama, svaki Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti Podataka za prijavu.
2. Opće odredbe
Nositelj svih prava na internet stranici “dantkom.hr” je DANTKOM j.d.o.o. za trgovinu i usluge (dalje u tekstu: Prodavatelj).
Prodavatelj stavlja na raspolaganje ove Uvjete korištenja Korisnicima web stranice Prodavatelja te ih upućuje da se upoznaju s istima te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama, a u slučaju postojanja nejasnoća mogu se obratiti Prodavatelju. Za Kupca će biti važeći oni Uvjeti korištenja koji su na snazi u trenutku sklapanja Ugovora s Prodavateljem. Kupac će označavanjem potvrditi na za to predviđenom mjestu prilikom narudžbe da Uvjete korištenja u cijelosti razumije i prihvaća.
Pravo korištenja web stranice Prodavatelja je osobno pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge korisnike (fizičke ili pravne osobe) niti je ovlašten za registraciju i prijavljivanje drugih korisnika (fizičke ili pravne osobe). Korisnik shvaća da Prodavatelj nije odgovoran za neovlašteno korištenje i nastale troškove dijeljenjem podataka za prijavu od strane korisnika te prihvaća odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći njegovo korisničko ime i lozinku. Kada Korisnik posjeti web stranicu Prodavatelja, pošalje poruku elektroničkom poštom (e-mailom), pristaje na elektronsku komunikaciju s Prodavateljem, čime Korisnik izričito pristaje na sva pravila, upozorenja, obavijesti i ostale poruke putem kojih Prodavatelj komunicira s Korisnikom.
Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav sadržaj koji Korisnik može postaviti na web mjestu, uključujući recenzije i ocjene proizvoda te mišljenja o proizvodima i uslugama.
Korisnik shvaća da zbog događaja koje su izvan kontrole Prodavatelja može doći do prekida usluge te da pristup stanicama ponekad može biti privremeno nedostupan ili isključen.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji dio Uvjeta i ostalih odredbi na web stranicama, uključujući sadržaj web stranice, vrijeme dostupnosti te mogućnost registracije i/ili prijave na web mjesto.
Iako Prodavatelj u najboljoj namjeri poduzima sve razumne mjere kako bi sve informacije objavljenje na web stranici Prodavatelja i svim podstranicama bile točne, potpune i istinite, ne može jamčiti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na web stranici Prodavatelja. Prodavatelj stoga zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača. Također, moguće su razlike između stvarnog proizvoda i njegove fotografije te opisanog proizvoda i njegove fotografije na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi i fotografije objavljene web stranici Prodavatelja se redovito i detaljno provjeravaju.
Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i u skladu s njihovom propisanom namjenom i uputama njihovih proizvođača. Prodavatelj nije odgovoran za točnost ili pouzdanost bilo kojeg mišljenja, savjeta, ili izjave koju nisu objavili djelatnici Prodavatelja, odnosno koje objavljuju Korisnici.
3. Uvjeti prodaje
I. Proces kupovine
Prije započinjanja procesa online kupovine, Kupac se može najprije registrirati ukoliko prvi puta ostvaruje kupovinu i nije ranije registriran na web stranici Prodavatelja unosom nove adrese e-pošte i zaporke ili prijavom ukoliko je ranije registriran i već je obavljao kupovinu te se radi o postojećem registriranom Kupcu, unosom postojećeg korisničkog imena ili email adrese i zaporke. Prijava/registracija se obavlja klikom na „Moj račun“ u zaglavlju web stranice Prodavatelja. Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca Kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke.
Proces kupovine može se izvršiti i bez prijave/registracije kao gost s time da se podaci o Kupcu popunjavaju na kraju procesa kupovine. Korisnik pregledava i ubacuje najmanje jedan odabrani proizvod u košaricu. Po završetku dodavanja artikala u košaricu, Korisnik pristupa košarici gdje može izmijeniti količine ili izbaciti proizvode iz košarice, te pregledati cijene proizvoda i trošak dostave (ako je primjenjivo). Odabirom opcije „Kreni na plaćanje“ započinje proces kreiranja narudžbe. Kako bi izvršio narudžbu, Korisnik je dužan u za to predviđena polja upisati točne tražene podatke za plaćanje i dostavu. Isti podatci se koriste za dostavu, osim ako se odabere opcija „Dostaviti na različitu adresu?“ čime se traži upis podataka o primatelju. Kupac može po izboru dodati napomenu uz narudžbu. Prije nastavka na plaćanje, Kupac potvrđuje da je upoznat s ovim Uvjetima i Izjavom o Privatnosti odabirom za to predviđenog polja. Ukoliko polje nije odabrano, proces narudžbe se ne može izvršiti. Odabirom načina plaćanja i pritiskom na „Naručite“ započinje proces plaćanja. Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti na e-mail adresu unesenu u elektronski obrazac.
Narudžbu je moguće otkazati sve do trenutka njenog slanja. Nakon toga, kupac je obvezan preuzeti pošiljku.
II. Cijena i uvjeti prodaje
Cijene proizvoda su maloprodajne. Prodavatelj se obvezuje na jasan i vidljiv način iskazati iznos maloprodajne cijene proizvoda sukladno čl.7 Zakona o zaštiti potrošača. Sve iskazane cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u eurima (EUR) te je u istima sadržan pripadajući PDV. U cijenu proizvoda nije uključena cijena dostave već se ona obračunava za završetku procesa kupovine.
Cijena robe je utvrđena za svaki proizvod posebno. Proces postavljanja ili mijenjanja cijene na web stranici Prodavatelja ažurira se na dnevnoj bazi uz prijenos naziva i opisa proizvoda te količine proizvoda na zalihi iz trgovine. Postoji mogućnost da cijene u trgovini budu različite od cijena na web stranicama Prodavatelja no sve navedene cijene vrijede za kupovinu online neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini. Bez obzira na to, postoji mogućnost greške zbog ljudskog faktora ili programske greške prilikom prenošenja cijene na web stranice Prodavatelja (cijene koje mogu ozbiljno naštetiti poslovanje Prodavatelja, besplatni proizvodi tj. proizvodi sniženi na 0,00 €). Ove situacije su izvanredne te će u tom slučaju Prodavatelj o greški i nemogućnosti isporuke po pogrešnoj cijeni, odnosno otkazivanju narudžbe obavijestiti Korisnika e-poštom ili telefonski u slučaju da obavijest e-poštom nije moguća.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog proizvoda, osim u slučaju očite pogreške. Iako poduzimamo sve kako bismo osigurali da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako otkrijemo grešku u cijeni nekog proizvoda koji ste naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. Ako nismo u mogućnosti da vam se javimo, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će vam nadoknađeni u cijelosti.
Nismo dužni prodati vam neki proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni (čak i kada smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe) ako je greška u cijeni očita i nedvojbena i mogli ste razumno shvatiti da cijena nije točna.
Prodavatelj nastoji dati što bolji opis i sliku proizvoda, no nije moguće jamčiti da su svi podatci i slike u potpunosti točne. Slike proizvoda su informacijske prirode.
Prodavatelj ne može u potpunosti garantirati raspoloživost proizvoda ponuđenih u Internet trgovini. U slučaju da naručeni proizvod više nije raspoloživ, Prodavatelj može raskinuti ugovor i izvršiti povrat novca ili, u dogovoru s kupcem, isporučiti zamjenski proizvod.
III. Plaćanje
Način plaćanja Korisnik odabire nakon što je odabrao i ubacio u košaricu željene artikle s web stranice Prodavatelja i u stranici Košarice odabrao željenu dostavu te kliknuo na gumb „Kreni na plaćanje“. Nakon unesenih podataka za plaćanje, Korisnik odabire način plaćanja.
Naručene proizvode Korisnik može platiti:
-
- Uplatom po ponudi
Nakon obrade narudžbe Kupcu će stići ponuda na e-mail adresu navedenu u ispunjenim podacima za plaćanje. Kupac vrši uplatu po pristigloj ponudi (virmanom, općom uplatnicom, Internet bankarstvom). Nakon zaprimljene uplate po ponudi Kupcu će stići obavijest na e-mail adresu da je roba u procesu pakiranja i isporuke dostavnoj službi. Poziv na broj za uplatu je identifikacijski broj narudžbe. Narudžba će biti isporučena kad sredstva budu vidljiva na žiro-računu Prodavatelja.
Uplata se vrši na broj žiro-računa IBAN: HR1923400091110664437 (Privredna Banka Zagreb d.d.)
- Uplatom po ponudi
-
- Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem)
Kupac plaća cijenu naručenih proizvoda s uračunatim troškom dostave vidljivim prilikom narudžbe te dodatnim troškom nadoplate u iznosu od 0,90 € s PDV-om za usluge dostavne službe za način plaćanja pouzećem. Kada roba bude spakirana za dostavu, Kupcu će na e-mail adresu stići obavijest o slanju narudžbe te račun s ukupnim iznosom robe i troškovima dostave koji je potrebno uplatiti gotovinom prilikom preuzimanja robe.
- Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem)
Ako je Korisnik po završetku narudžbe odabrao opciju Uplate po ponudi i nakon što mu je ponuda za uplatu pristigla na e-mail adresu, naručena roba se stavlja na rezervaciju 3 (tri) radna dana do trenutka vidljive uplate po ponudi. Ukoliko uplata ne bude evidentirana u navedenom roku, naručena roba se s rezervacije vraća u trgovinu te se narudžba otkazuje. Korisnik u tom slučaju može napraviti novu narudžbu, ako u navedenom roku iz nekog razloga nije uspio izvršiti uplatu, a želi robu ponovo naručiti.
IV. Dostava
Nakon evidentiranog plaćanja proizvoda uplatom po ponudi ili odabira plaćanja pouzećem, kreće proces dostave. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske pomoću dostavne službe DPD Croatia d.o.o.
Prodavatelj će zaprimljene narudžbe obraditi odmah, a zbog nepredvidivih situacija najkasnije u roku 2 dana. Narudžbe zaprimljene na kraju radnog vremena, neradni dan, praznik ili blagdan će biti obrađene prvi slijedeći radni dan, a najkasnije u roku 2 dana od prvog radnog dana. Obrađene narudžbe će biti predane dostavnoj službi najkasnije u roku 2 dana od dana obrade narudžbe, odnosno prvi slijedeći radni dan u slučaju da je narudžba obrađena neposredno prije kraja radnog vremena, neradnog dana, blagdana ili praznika, ali najkasnije u roku 2 dana od prvog radnog dana. Rok isporuke ovisi o uvjetima poslovanja dostavne službe na koje Prodavatelj ne može utjecati i obično iznosi 1 do 2 radna dana za dostavu u Zonu I*, a 2 do 5 radnih dana za dostavu u Zonu II*. Rok isporuke može biti i dulji zbog nepredvidivih razloga, više sile, uvjetima u prometu, količini paketa i slično, ovisno o odluci dostavne službe. U vrijeme blagdana, npr. Božić, zbog velikog obujma dostava koje kurirska služba mora izvršiti, paketi mogu kasniti u isporuci, ovisno o odluci dostavne službe.
Cijena dostave bit će iskazana na web stranici Prodavatelja u sadržaju košarice i pri završetku narudžbe. Cijena dostave bit će iskazana i u elektroničkoj pošti koju korisnik primi nakon izvršene narudžbe. Sve cijene dostave iskazane su s uključenim PDV-om.
Trošak dostave obračunava se prema važećem Ugovoru Prodavatelja i dostavne službe DPD Croatia d.o.o., a obračunava se po kilaži. Svaki proizvod na web stranici Prodavatelja ima unesenu izvaganu težinu te se ukupna težina zbraja po količini naručenih Proizvoda i obračunava pri završetku narudžbe. Trošak dostave za mjesta u Zoni I* s PDV-om po ukupnoj težini iznosi: do 2 kg – 5,60 €, od 2 do 5 kg – 6,00 €, od 5 do 10 kg – 6,50 €, od 10 do 15 kg – 7,40 €, od 15 do 20 kg – 8,30 €, od 20 do 25 kg – 9,40 €, od 25 do 31 kg – 11,00 €. Za ukupnu težinu naručenih proizvoda preko 32 kg dostava se dogovara s Prodavateljem.
*Zona I prema popisu mjesta dostave dostavne službe DPD obuhvaća mjesta sa sljedećim poštanskim brojevima: 10000, 10010, 10020, 10040, 10090, 10110, 10250, 10255, 10257, 10290, 10291, 10298, 10310, 10340, 10360, 10361, 10370, 10372, 10380, 10408, 10410, 10419, 10430, 10431, 10437, 10450, 20340, 21000, 21204, 21209, 21210, 21212, 21213, 21214, 21215, 21216, 21217, 21220, 21230, 21240, 21251, 21260, 21276, 21300, 21310, 21311, 21315, 22000, 22211, 22212, 22300, 23000, 23205, 23206, 23210, 23241, 23422, 31000, 31220, 31300, 31400, 31500, 31540, 31550, 31551, 32000, 32100, 32240, 32270, 33000, 33515, 33520, 34000, 34550, 34551, 35000, 35400, 40000, 42000, 42220, 42230, 42240, 43000, 43240, 43280, 43290, 43500, 44000, 44250, 44320, 44330, 47000, 47240, 47300, 48000, 48260, 48350, 49000, 49210, 51000, 51211, 51215, 51216, 51218, 51227, 51260, 51300, 51410, 51500, 52000, 52100, 52210, 52220, 52420, 52440, 52470, 53000, 53220, 53270, 53291
*Zona II obuhvaća mjesta s ostalim poštanskim brojevima koja nisu navedena u Zoni I. Za mjesta u Zoni II naplaćuje se cijena dostave u Zonu II prema važećem cjeniku dostavne službe DPD, a izračunava se tako da se na cijenu dostave po ukupnoj težini iz Zone I pribroji dodatak u cijeni od 0,68 € + PDV, odnosno 0,85 € s PDV-om.
Dostava je besplatna za ukupan iznos narudžbe veći od 120,00 € s uključenim PDV-om ukoliko ukupna težina naručenih proizvoda ne prelazi 25 kg. Trošak dostave tada snosi Prodavatelj.
Ukoliko je Kupac prilikom dostave odabrao način plaćanja pouzećem (gotovinom kod osobnog preuzimanja robe), na navedeni trošak dostave po kilaži naplaćuje se iznos od 0,90 € s PDV-om za usluge dostavne službe DPD za način plaćanja pouzećem.
Ukoliko želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo Vas da to napišete u polje „Napomene uz narudžbu“ u zadnjim koracima zaključivanja narudžbe, kako bi mogli Vašu želju prenijeti dostavnoj službi.
Nakon što je narudžba obrađena i naručeni proizvodi zapakirani predani dostavnoj službi, Kupac dobiva obavijest e-mailom da je narudžba kompletirana i isporučena.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda provjeriti eventualna oštećenja pošiljke i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je istu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti djelatnike Dantkom j.d.o.o. radi dogovora oko povrata i slanja nove pošiljke.
Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.
Ukoliko Kupac ne primi pošiljku u roku od 10 dana od izvršenog plaćanja, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka pronađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku (krivo navedena adresa kod narudžbe…) te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj će novu dostavu ponovno naplatiti. Kod pokušaja isporuke će se ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike, a sama pošiljka će se vratiti u pripadajući sabirni centar. Vi samo trebate nazvati službu za korisnike i dogovoriti novu dostavu.
Prodavatelj nudi i opciju osobnog preuzimanja naručenih proizvoda na adresi i u radnom vremenu trgovine Dantkom na adresi: Josipa Jelačića 59, 43500 Daruvar.
V. Sklapanje i raskid Ugovora o prodaji
Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom ili zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između Korisnika i Prodavatelja, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Dantkom j.d.o.o. webshopa uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem interneta.
Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu od Prodavatelja na jedan od slijedećih načina:
– odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik Dantkom j.d.o.o. webshopa
– odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik Dantkom j.d.o.o. webshopa,
– odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem e-maila trgovina@dantkom.hr ili putem +385 43 433 708 telefonske linije
a) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, Korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.
b) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.
c) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, ili kompletno popunjenoj narudžbi za proizvod bez registracije na Dantkom j.d.o.o. webshop odnosno od dana kada Korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.
d) Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljeni: potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014, 110/2015), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.
e) Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
f) U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj što je primila na temelju ugovora
g) Prodavatelj je dužan potvrditi primitak prigovora i odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Dantkom j.d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na (Dantkom j.d.o.o., Josipa Jelačića 59, 43500 Daruvar) elektroničkom poštom na info@dantkom.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu i adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na: LINK za preuzimanje OBRASCA za jednostrani raskid ugovora korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Dantkom j.d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Dantkom j.d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Dantkom j.d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.
Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu (Dantkom j.d.o.o., Josipa Jelačića 59, 43500 Daruvar), bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Dantkom j.d.o.o. obavijestio o svojoj odluci da jednostrano raskine Ugovor. Izravne troškove povrata robe Korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da se prije raskida Ugovora javi na info@dantkom.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.
Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe. U tom slučaju Korisnik će biti obaviješten.
Sukladno čl. 45 Zakona o zaštiti potrošača, svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona Korisnik može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest (14) dana.
U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok za raskid Ugovora počinje teći od dana kada je Korisnik primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga Korisniku bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. Zakona i zaštiti potrošača.
VI. Reklamacije i povrat robe
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju. U tom slučaju se pošiljka vraća Prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka. Ukoliko kupac preuzme oštećenu pošiljku, naknada štete je moguća isključivo ukoliko je napravljen zapisnik o oštećenju, a naknadu štete Kupac potražuje od dostavljača – DPD ili neke druge dostavne službe, ukoliko je Kupac sam organizirao dostavu.
Kupac ima pravo vratiti pogrešno isporučene artikle i oštećene artikle (pod gore navedenim uvjetima). Prodavatelj će odobriti povrat robe nakon međusobnog dogovora (telefonom ili e-mailom), uz instrukcije za povrat te će Kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.
Svi proizvodi su u originalnom neotvaranom tvorničkom pakiranju i prije dostave vizualno pregledani te zapakirani u dodatnu zaštitnu ambalažu.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja Ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
U slučaju opravdane reklamacije zbog nedostatka kupljenog proizvoda omogućuje se raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac treba poslati fotografiju te kupljene robe za koju izjavljuje reklamaciju kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Prodavatelj vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da Kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Prodavatelj.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Prodavatelj, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac.
VII. Jamstvo i servis
Svi elektronički uređaji imaju jamstvo većinom u trajanju od godinu dana osim ako nije drugačije naznačeno na proizvodu ili jamstvenim uvjetima proizvođača.
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list (takvi proizvodi bit će označeni u katalogu Internet trgovine). Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan za svo vrijeme trajanja jamstva na proizvod čuvati originalni račun i jamstvo davatelja jamstva s kojim u slučaju kvara uređaja rješava sve potrebno da bi se kvar otklonio ili uređaj zamijenio. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.
U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, Kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati unutar jamstvenog roka da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu. Davatelj jamstva je dužan u jamstvenom roku servisirati neispravan uređaj, zamijeniti za novi ukoliko se pokvareni ne može popraviti te osigurati rezervne dijelove sukladno zakonskim propisima.
Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.
Dužnosti i obveze nakon isteka 14 dana od kupovine:
– Prodavatelj je posrednik između dobavljača robe, davatelja jamstva i Kupca te je dužan izdati račun i ovjeriti jamstveni list za svaki prodani proizvod.
– Kupac je dužan za svo vrijeme trajanja jamstva na proizvod čuvati originalni račun i jamstvo davatelja jamstva s kojim u slučaju kvara uređaja rješava sve potrebno da bi se kvar otklonio ili uređaj zamijenio.
– Davatelj jamstva je naznačen na jamstvenom listu te je dužan u jamstvenom roku servisirati neispravan uređaj, zamijeniti za novi ukoliko se pokvareni ne može popraviti te osigurati rezervne dijelove sukladno zakonskim propisima.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) Dantkom j.d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor se može poslati poštom na adresu Dantkom j.d.o.o., Josipa Jelačića 59, 43500 Daruvar.
4. Zaštita podataka pri kupnji
Prodavatelj se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika Dantkom j.d.o.o. internet trgovine te će podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima.
Prodavatelj može prikupljati osobne podatke korisnika, kao što su ime, adresa, OIB, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste Korisnik dobrovoljno dostavi Prodavatelju.
Prodavatelj će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba, navika i zahtjeva Korisnika kao i daljnjeg razvijanja te kvalitetnijeg pružanja svih usluga. Prodavatelj prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o Korisnicima koji se odnose na način uporabe Dantkom j.d.o.o. internet trgovine bez otkrivanja identiteta Korisnika i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta Korisnika.
Korištenjem ove web stranice smatrat ćemo da ste se u cijelosti upoznali s ovim Uvjetima korištenja, da su vam jasni i da ih prihvaćate. Ako niste suglasni s njima, molimo da se ne koristite našom web stranicom. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete korištenja, molimo da nam se obratite putem kontakt obrasca. Izgled i sadržaj web lokacije te Uvjete korištenja možemo iz određenih razloga izmijeniti, stoga Vas molimo da ih povremeno proučite kako biste se upoznali s mogućim promjenama.